czwartek, 14 lutego 2013

Ubdejt 3

Witam w UBDEJT 3
Z tej strony Dafuq.
I mam taką podniete że nie pytajcie :d
ok..
Zaczynamy !

1. Jest nowe futerko bardzo podobne do innego :P

a) Nowe Futerko.
















b) Stare Futerko










 2. Jest w sklepie dodany nowy dział o nazwie walentynki.
a) Obrazek












b) Wizualne poprawienie sera i trusek.






c) Nowe rzeczy w sklepie pod działem walentynki. ( Sorki za tą trójkę :P )














3. Nowy obrazek podczas logowania.
a) Obrazek
















4. Nowe Efekty szamanienia.
a) Serduszka podczas czarowania.










b) zmiana wyglądu balona.





Uff..
Niestety nie udało mi się zilustrować eventu :p
Ale opisze go w takiej małej tabeli.
Serduszko - jedno serce w sklepie w dziale walentynki.
Piorun - Szybsze biegnięcie myszki
Czaszka - Dead
Sprężynka - skok

Ok..
Chce wam powiedzieć że tworze takie dwie nowe "serie" na blogu czyli :
-Dafuq'owe Aj-Dije , czyli moje idea !
-Sprawy pod prysznicowe ,czyli post którego wymyśliłem pod prysznicem ( LoL ale to prawda czasem tak jest ) !

Okej !
To by było na tyle :p
Pozdro;
~Dafuqpl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz