sobota, 9 lutego 2013

Tysiąc kolorów i jeden szary.

Witam...
Z tej strony znowu dafu.
Przejdźmy to tematu.
Mam kuzynkę ale nie normalną. Jest ona nie widoma ( Jak można dowiedzieć się po tytule posta ).
Ale jak się dowiedziałem, że jest niewidoma !?
Kiedy grałem w Mafie 2 to wyłączyłem dźwięki bo jedyne co słyszałem pif paf pif paf pif ( 15 minut później ) pif paf pif paf.
Ściągnąłem słuchawki i usłyszałem to...

-Natan !
-No co ?
-Wiesz co jutro ( dla was dzisiaj ) jest ?
-No niedziela i co z tego ?
-W niedziele jedziemy do babci.
-W każdą niedziele jeździmy.
-Ale u babci są goście.
-Niby jacy ?
-Twoja niewidoma kuzynka.

Poszedłem do pokoju.

-Okejjjj...

I to na tyle z rozmowy.

A i dużo osób pytało się mnie gdzie jest tytuł "Jaka szalona jest wielką".
Będzie...niedługo.

OK to na tyle.

Pozdro;
~Dafuqpl


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz