sobota, 26 stycznia 2013

Jaką wielką szalona jest...

Elo !
Z tej strony Dafuq !
A to takie małe co nieco ( Czyli według mnie zryj gruz cyganie ) dla osób wymienionych później.
Plus nagrody :
Kumalaszi - Za największego fake w moim życiu i mojej z nim przyjaźni
Szalona - Za SUPER mieszanie nosa w nie swoje sprawy i doprowadzenie mojego stanu psychicznego do zera
Huibert - Za super zjebanie sprawy podczas kłótni   

Dalej chce wyjaśnić jakie mam plany wobec Kumalasziego i Huiberta.
Mam taką " Brygade " czyli koledzy 1st ( czytaj : ŁAN ES TI )

Następnie w kilku punktach chce wyjaśnić dlaczego szalona jest  Wielką Sz***ą
1. Jak już mówiłem doprowadzenie mojego stanu psychicznego do zera.
2. Jak też mówiłem mieszanie nosa w nie swoje sprawy.
3. Namówienie Kumalasziego do popsucia zgody mam tu małe conieco
LOOK HERE
[Kumalaszi] Nie chce sie juz klucic.
[Dafuqpl] Ok















 


[Kumalaszi] Już więcej nie otrzymasz wiadomości od gracza [Dafuqpl].
[Xdszalonaxd] Już więcej nie otrzymasz wiadomości od gracza [Dafuqpl].

I to tyle tej historii.

Można ( co by mi pomogło ) napisać na czacie /ban Xdszalonaxd bardzo mi to pomoże :D

Pozdro;
~Dafuqpl

1 komentarz:

  1. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń